بزرگترین دروغ تاریخ؟ :: روش روشن

روش روشن

دین،فرهنگ،سیاست



تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
رمزینۀ سایت

  • ۰
  • ۰

وقتی که سال 89 سایت موعود آنلاین را مطالعه میکردم، با خبری روبرو شدم، عنوان خبر این بود:« توزیع گسترده کتاب های وهابیت میان حجاج ایرانی».

متأسفانه اکنون هم این کتاب ها با ترجمه های روان تر و موضوعات متنوع تر دربارۀ موضوعاتی چون: ماجرای غدیرخم، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، توحید از دیدگاه شیعیان، شفاعت و توسل به انبیاء و صالحان، حکم سب عایشه، مهدویت ، احیاء و نماز در شب نیمه شعبان و... نوشته شده اند.

متأسفانه در یکی از کتاب ها با حمله به شعائر مذهبی شیعیان مراسم شب های قدر و نیمۀ شعبان، با اعمال بت پرستی و زمان جاهلیت مقایسه شده است.

چیزی توجه مرا به خود جلب کرد این بود که آنها کتابی به نام «بزرگترین دروغ تاریخ» را در رد اصل مهدویت که متضمن توهین و افترای فراوان نسبت به حضرت مهدی (عج) است بدون ذکر نویسنده چاپ کرده اند.

حال از شما میپرسم که آیا بزرگترین دروغ تاریخ وهابیت است یا مهدویت؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی