وهابیت،موتور حرکت اسلام هراسی :: روش روشن

روش روشن

دین،فرهنگ،سیاست



تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
رمزینۀ سایت

  • ۲
  • ۰



سالهاست که از طرح و اجرای برنامۀ اسلام ستیزی میگذرد و امروزه تلاش صهیونیستها و صلیبیان افراطی غربی در حملات پیاپی برای زشت نشان دادن چهره اسلام افزایش یافته و عقاید،ارزش ها و اسوه های اسلامی را آماج تعرض خود قرار داده است. هدف اصلی وارونه جلوه دادن حقایق این دین بزرگ است، چرا که میترسند انسانهای غربی و غیر غربی از امتها و ملتهای دیگر با این حقایق آشنا و مجذوب آنها شوند.

آنان تهمتهای باطل گزافی را به این دین وارد و اسلام را دینی توصیف کردند که به خشونت و ترور بر ضد دیگران فرا میخواند و جز با تیغ شمشیر و زور،انتشار نیافته است و بدین جهت اسلام خطری برای صلح جهانی و امنیت ملتها و تفاهم بین آنهاست.

با ایجاد فرقه ضاله وهابیت توسط عاملان پشت پرده یعنی صهیونیستها و صلیبیان افراطی غربی ماشین اسلام هراسی عملا شروع به حرکت کرد، اما چگونه؟

قبل از ایجاد وهابیت،غرب تقریبا هیچ راهی برای تخریب چهرۀ اسلام نداشت به همین دلیل به ایجاد فرقه ای به ظاهر اسلامی روی آورد. آنها با گنجاندن یک سری اعمال در این فرقه که خلاف انسانیت و شبیه به اعمال دوران جاهلیت و افکار و اعتقاداتی که درست در تضاد با اعتقادات مسلمانان راستین می باشد،مانند مخالفت با دانش اندوزی که باعث شده تا مردم عربستان از نظر داشتن سواد از آخر دوم باشند،قتل و کشتار،قائل شدن اعضای بدن برای خداوند و... این فرقه را ایجاد کردند و سعی میکنند که آنرا به عنوان اسلام به مردم اروپا و امریکا معرفی کنند و برای معرفی بهتر آن سایت های گوناگونی با عنوان های معرفی اسلام،من مسلمان هستم و... تأسیس کردند و به وهابیان اجازۀ رفت و آمد آزاد به کشورهای غربی،ساخت مسجد در این کشورها،آزاد بودن انجام مراسمات دینی و... که برای مسلمانان شیعه و سنی ممنوع است،داده میشود.اکثر تصاویر ،فیلم ها و برنامه هایی که علیه مسلمانان در غرب نمایش داده میشود مربوط به وحشی گری ها و جهالت های وهابیان است.

روشن است که مردم سایر امتها با شناخت وهابیت به عنوان اسلام ، مسلمانان را قبایل بدوی که در بادیه ها میگردند و افرادی متعصب،وحشی،اوباش و بسیار سخت دل توصیف می کنند که هرآنچه در سر راهشان قرار گیرد، نابود میکنند و کورکورانه با هر نوع تمدن و دموکراسی مخالفند و آن را از بین می برند. آنها مسبب هرج و مرجند،به گونه ای که در هر شهری که وارد شوند،آشوب به پا میشود و کارها به هم میریزد.

آیا کسانی که توانایی داند،نباید به عنوان یک مسلمان راستین اسلام ناب محمدی را که از هرگونه خشونت و مخالفت با علم اموزی به دور است و همواره انسانها را به کسب معارف دعوت میکند، به مردم سراسر جهان معرفی کنند؟



  • ۹۲/۰۳/۲۳
  • محمد مهدی رضایی

نظرات (۵)

باز نشر در مجاهد
با درج لینک و لوگو ما را یاری کنید
--------------------
جهاد همچنان باقیست
tjm.ir

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"وهابیت،موتور حرکت اسلام هراسی"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/9149 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"شهید محمد جهان‌آرا: بچه‌ها! اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد؛ مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند."

یا علی
انشالله به زودی با همفکری دوستان، گفتمانی پیرامون علل شکست در انتخابات و بررسی وظایف یکایک ما در این دوره در وبلاگ ارتفاع پست ایجاد خواهد شد.
...
...
...
...
حضور شما در این گفتمان و دعوت از دوستان خود، ما را در ایجاد یک زنجیره گفتمانی بزرگ و رسیدن به نتایج انقلابی کمک خواهد کرد.
***************انشالله******************
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/24563
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام دوست عزیز مطلبتونعالیه با اجازه البته اگه اشکالی نداره مطلب فوق را برداشتم هر موقع ناراضیبودین بگین تا مطلب را حذف کنم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی