انفجار بوستون، یک برنامه از قبل تعیین شده :: روش روشن

روش روشن

دین،فرهنگ،سیاست



تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
رمزینۀ سایت

  • ۰
  • ۰

برخی رسانه های مردمی آمریکا مدعی شده اند انفجار روز دوشنبه در خط پایان دو ماراتن در شهر بوستون انفجاری ساختگی و حرکتی برنامه ریزی شده برای متهم ساختن دشمنان دولت آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)وبسایت جوییش تروریزم در گزارشی که در سایر وبلاگ های مردمی آمریکا انعکاس یافت به بیان برخی سرنخ ها پرداخت که احتمال مشکوک بودن انفجار فوق را تقویت می کند.

این وبسایت فاش ساخت زنی که پلیس اف بی آی تصویرش را به عنوان قربانی انفجار بوستون منتشر کرد قبلا به عنوان قربانی تیراندازی در مدرسه ابتدایی شهر نیوتاون کشته شده بود. این وبسایت همچنین گفت تصویر زیر که از صحنه انفجار منتشر شده است ساختگی است. 
وبسایت یادشده چندین دلیل برای این ادعا ارایه کرد. نخست این که چهره افراد اصلا شبیه افراد حادثه دیده و پریشان حال نیست و حتی برخی خنده بر لب دارند. جوییش تروریزم همچنین گفت خون پاشیده شده بر روی زمین کاملا تصنعی است.
این وبسایت در ادامه ابراز تعجب کرده چرا هالیوود نتوانسته است صحنه خون را بهتر از این ترسیم کند. اما مهم ترین دلیلی که جوییش تروریزم بر ساختگی بودن این تصویر ارایه می کند یکی از افراد تصویر است که پاهایش قطع شده است.
جوییش تروریزم فاش کرده که این فرد یک نظامی آمریکایی است که پیشتر در تجاوز نظامی آمریکا به افغانستان پای خود را از دست داده بوده است و اف بی آی تلاش کرده است وی را به عنوان یکی از مجروحان این حادثه جا بزند.
این وبسایت سپس به تصویر دیگری از این فرد اشاره می کند که توسط اف بی آی منتشر شد و می نویسد این فرد همان نیک ووت است که قبلا در انفجاری در جنگ افغانستان پاهای خود را از دست داد.

جوییش ترورزیم در انتها به سرنخ دیگری اشاره می کند و فاش می کند صفحه فیس بوک مربوط به یادبود قربانیان این انفجار پیش از انفجار تاسیس شده بود.

مشاهدۀ تصاویر و مدارک مربوط در سایت «jewishterrorism»

بهتر است کلیپی را هم که در آن انفجار بوستون پیش بینی شده است را دانلود کنید.

قسمت 15 از فصل 11 سریال فامیلی گای که ضد اسلامی است و در مورد انفجار بوستون است و مسلمانان را عامل اصلی آن نشان می دهد. این قسمت دقیقا یک ماه پیش پخش شده است ! نمادها و نکات ریز و درشت زیادی در آن وجود دارد که بهتر است خودتان مشاهده کنید.



  • ۹۲/۰۳/۱۹
  • محمد مهدی رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی